Mens+vita trosor+skolan+resa till tyskland

Hej bloggläsare! Jag Sitter i skolan och allt är ganska komiskt. Jag var ute med myrna i solen och plötsligt märker jag att något bubblar till i min fisse! Den fruktade mensen var här... Det värsta är att jag idag valde vita trosor vilket innebär en liten hehe chock för mamma när hon ska tvätta hihi.. Det roligaste var att jag, Fanny, Lovisa och Jennie innan idag snackade om att mensen alltid kommer när man ska resa iväg och japp, även i detta fallet stämmer det! Imorgon ska jag nämligen till Tyskland, sachsenhausen med min klass.. Det är en lång bussresa och jag vill dööööö !! Äsch den var i alla fall i tid igen och nu är det väl bara till att packa ner några extra tamponger och lite choklad haha / mensvilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0