angående mens..

i och med att alla är tokiga och obloggiga så ska jag göra ett inläggggg. NU. har tänkt göra ett inlägg jättelänge. FÖRLÅT. mämä 1. Libressetampongerna = JETEFINT JETEBRA. nej men, faktiskt. eller fina är dom i alla fall, jag har inte testat dem än. har någon mensig läsare gjort det? funkar dom bra? 2. okejokej min fjortonåriga lillasyster har gått till ungdomsmottagningen för att fixa p-piller. anledning: hon tycker det är jobbigt med mens. inte att hon har psyko-pms-attack-mensvärk utan bara för att det typ..är kladdigt. HUR SKA JAG SOM STORASYSTER FÖRHÅLLA MIG TILL DETTA? 3. min mens vill aldrig bli regelbunden. jag känner att det är dags nu, men enda sedan nyår så har jag haft mens typ varannan månad i EN till TVÅ dagar. 4. kommentera, gästmensa och mejla och sånt. Ni Är Vår Framgång /menshannis

Kommentarer
Postat av: MENSBLOGEN

Er design är lite galen när man går in på kategorier och arkiv.. Heh, skulle bara nämna det. Kul att även ni har en mensblogg. Själv har jag en där det bara skrivs om mens. Men i denna är det väldigt blandat. Riktigt kul!



Men kolla in min iallfall! :D Kram

2010-07-29 @ 23:28:53
URL: http://mens.bloggplatsen.se
Postat av: Maja

Jag tycker tyvärr inte att Libresses tamponger är sådär jättebra. Det är ganska kostig form och ej vridna kanaler. Men de funkar helt ok i alla fall. Men Ob Pro comfort är den bästa sorten tycker jag!

2010-12-10 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0