sorry

Tjena allihopa, everybody, tigerkutar som valrossvalpar, bruttor och bröder!
Jag ligger i min säng och besväras av MASSIV mensvärk, och det är verkligen inte ofta jag ens har en uns av värk. Sen hoppas jag att detta inlägg ens kommer in på bloggen för min internetanslutning har också mensvärk.

I alla fall, hur har ni det? Har ni några menshistorier som ni vill delge bloggen med? Isåfall tycker jag verkligen att ni ska skicka in dem till [email protected] så lägger vi in den, eller om ni har någon fråga som du vill att vi ska besvara-

t.ex kan ni ju göra en frågeställning om alla vi som skriver på bloggen och få en lite mer detaljerad bild om vem vi är och hur vår mens är! Ni klagar på att vi är lata, GÖR NÅGONTING ÅT DET SJÄLVA!

hare!kanin! /Vilma

p.s alla ni menslåtsälskare kan btw komma till mejeriet den 1 mars och se oss uppträda live. 19.00 30 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0