Men du vet när du "frisserar" där nere

Var hos en doktor idag, jag ska nämligen ta Gardasilsprutan på fredag så jag behövde receptet i tid. Självklart frågade han om jag hade haft sex och jag svarade kort och gott "ja". Det var kanske en aning för sent för att ta sprutan ja men jag tror att det går ändå. Det roliga var att han, precis innan jag skulle gå, bad mig stanna kvar så han kunde berätta ett tips.
"Du vet när du rakar dig där nere?? Jaa när du frisserar där nere, då tycker jag inte att du ska raka eftersom killar bryr dig ändå inte så mycket och om du får något sår kan virus spridas osv. Jag tycker du ska ha rakapparat för det kan man göra snygga frisyrer med" Okej.......... ska ta och prova snygga frisyrer nu. 

Ses va! GästN
(okej hade typ ingenting med mens att göra men fyfan vad trevligt)

Kommentarer
Postat av: ebba

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA.....

2010-08-30 @ 21:32:34
Postat av: SysterSmisk

Jättefint med tips tycker jag. Man kan ju undra om han gör roliga frisyrer.

2010-09-12 @ 17:13:14
URL: http://redbanner.wordpress.com
Postat av: mensyrsa

HAHAHAHHAHA okej vafan. Lovely.

2010-10-10 @ 15:45:43
URL: http://metrobloggen.se/coeur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0