Emmaboda

Tjena allihopa, everybody,tigerkutar som valrossvalpar, bruttor och bröder! Jag tänkte bara berätta om hur min mens har haft det den senaste tiden: Först kom den inte på länge. Då blev jag orolig, eftersom min mens ALLTID är i tid.. ja, ni känner ju min mens ;). Men som jag kanske skrivit innan så har jag en teori- att mensen alltid vill fucka så mycket med en som det bara går, alltså att dyka upp t.ex när man ska resa iväg mm. T.ex. Fick jag mens precis den dagen då vi skulle TÅGLUFFA på ett jätteäckligt tåg med en jätteäcklig toalett till Kina. Första dagen på Emmaboda: ingen mens och ingen Benjamin eftersom han var på Jylland och surfade Andra dagen på Emmaboda: samma som dagen innan Tredje dagen: såklart dyker min mens upp, samt Benjamin också. Och på det spåret var det. Det bittra var att min mens stannade kvar extra länge (alltså inte bara tre dagar) utan övergav mig inte förrens det var dags att åka hem. KUL. Jätteroligt. MEN nu har jag i alla fall koll på min mens igen! NU ska jag gå. Hoppas ni har en fin mensig sommar! Passa på! hare! kanin! M.v.h mensvilma

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0