mens och sånt

HEJ mensare
Menshanna här. MENSVILMA ÄR BÄST som gjort designen så fin. Om typ en halvtimme ska jag gå och köpa tamponger med henne. för idag så fick jag mens på mitt utvecklingssamtal. Det var nice!!

f.ö. så har jag också kommit fram till att min mens alltid kommer vid exakt samma klockslag. den är jätteojämn och kommer alltid helt oförberett och random, men i alla fall mellan kvart i tio och kvart över tio på morgonen! DET ÄR EN HELT PERFEKT TID. förrutom om man har utvecklingssamtal kvart i tio.


hahahahaha en annan sak: alla tjejer i min klass har mens exakt samtidigt utom jag. vad ska det betyda?

puss och kram och fred på jorden

/menshanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0