menstjejN

Fick en kommentar med en historia om den första mensen av en mensgäst!

här kommer en fin menshistoria.

komiskt nog, fick jag min första mens fredagen den trettonde. jag var elva (!!) och en av de första i klassen, och månaderna efter var det faktum att det varit just fredagen den trettonde väldigt stort och viktigt. väldigt länge var det hemligt och pinsamt att jag hade fått min mens tills det övergick i stolthet och nästan mallighet. Jag minns det jävligt väl. jag, min mamma och min lillebror var på ikea och jag hade så himla ont i magen att jag ville gå av på mitten och lägga mig ner på marken. innan vi skulle åka hem slank jag in på toan. där satt jag på toaletten, när jag till min stora förskräckelse upptäckte en röd fläck i trosorna. jag stirrade. efter att jag i chock tvättat händerna öppnade jag dörren och gick ut. jag måste sett lika livrädd ut som jag kände mig för min mamma undrade direkt vad som var fel. jag stirrade och svarade inte. "har du fått mens?" jag tror jag mumlade något till svar. min mamma skrattade och sa att jag skulle få en binda när vi kom hem. "välkommen till kvinnovärlden", sa hon på väg till bilen och min lillebror sa lite äcklat "mamma, måste du prata om det där"


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Här har ni min menshistoria.



När jag skulle flylla 12 år så ville jag åka och bada på min födelsedag. Sagt och gjort, familjen packade ihop och for till stranden. Och jag fick min mens. På stranden. PÅ MIN FÖDELSEDAG!

2009-09-24 @ 23:10:46
Postat av: Anonym

Vad ni är lata!!! Vill läsa mer i bloggen!!!från en förtvivlad beundrare

2009-09-26 @ 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0