Kändisar MED mens

Hej hej mensare!
Jag sitter här i min ensamhet och funderar lite över MENS, juste, mens!
På senare tid när jag har haft min mens och ska byta tampong blir jag jättefnissig, för JUST i den stunden då jag ska prega upp en tampong i min fitta så börjar jag tänka "haha tänk om beyoncé sitter och pillar med sin binda JUST I DENNA STUND". Sen börjar jag fundera. Tänk om inte kändisar har mens liksom, de har ju pengarna att typ.. ta bort den, på ett eller annat sätt, genom pp och sådär! Vad tror ni? Tror ni att beyoncé använder tampong, binda, menskopp eller INTE HAR MENS?

fast.. folket i USA kanske inte har mens.. alla har ju ändå antingen fettma eller anorexi där..

bye bye
hare kanin! /mensvilma
förresten små vänner, som ni ser är "mensvilma" en länk, ni kan alltså trycka på alla våras namn så kommer ni till våra presentationer!

Kommentarer
Postat av: Discofjolla

Jag tror hon använder menskopp. Menskopp är ju "det nya svarta", så att säga.

2009-09-03 @ 00:04:02
URL: http://Discofjolla.blogspot.com
Postat av: clara lee

grymt rolig och underfundig text! yeah! go girl!

2009-10-20 @ 04:28:40
Postat av: clara lee

grymt rolig och underfundig text! yeah! go girl!

2009-10-20 @ 04:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0