Mens+svininfluensa=sant?!

Hejhej, här sitter jag med svininfluensa, feber, hostattacker, hör ingenting på vänster öra och dessutom har jag lyckats få ett stort jävla munsår som gör det omöjligt för mig att öppna munnen. Och vilken vecka ska inte min kropp tajma in detta på om inte MIM MENSVECKA. Och det händer fan alltid, så FORT jag blir sjuk så har jag också mens? Är det något skämt eller? Det är ju inte precis någonting man pallar tänka på när man ligger där och frossar, att ta sig till badrummet och byta tampis liksom heee. Men åhjo.

Hoppas ni får en trevligare helg än mig mina mensfriends!
(förlåt för dålig uppdatering men ja. här har ni ett inlägg i alla fall)
/mensebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0