menshanna är i huset igen

Halo menserz. Ursäkta att jag har varit världens sämsta mensbloggare nu ett tag (förutom möjligtvis olle, men det verkar inte ha hänt så mycket för honom på mensfronten än).

Saken är den att min mens har blivit alldeles hopplöst tråkig. Inget drama alls. Det enda drama som ägt rum var när jag, på ett teateruppspel i skolan, fick för mig att jag höll på att blöda igenom när jag stod uppe på scenen. Jag kunde inte lämna salen utan misstankar på typ en halvtimme, så det var lite jobbigt. Fast jag hade inte blödigt igenom. Så det var inte så ball. Men bara så att ni vet så lever jag och mensar fortfarande. Dock har jag slut på minitamponger. Det gör mig mycket mycket ledsen.

asch.
yours truly,

menshanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också en mens blogg!

besök den gärna! :D

2009-10-29 @ 21:43:13
URL: http://mensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0