päjn

JA, jag vet att jag redan har gnällt om min mensvärk men alltså, detta är fan inte nådigt!
Jag låg hemma i princip hela helgen med en faking värmekudde på magen, jag grät för att jag hade så mycket mensverk. Det hela var hemskt, och såg ut ungefär såhär:




Idag pustade jag ut, kände liksom att faran var över och så men TJI FICK JAG!
Okej, låt mig ge er en tydlig bild av scenariot:
sista lektionen
gympa
sadistisk polsk gympalärare har sagt till yrsa att hon får IG om hon inte anstränger sig på varje lektion
yrsa anstränger sig på varje lektion
gympa-malgo bryr sig inte
gympa-malgo bestämmer att alla ska springa runt i cirklar och sedan göra situps och armhävningar och dips och all möjlig skit
yrsa får MENSVÄRK
yrsa vågar inte säga till gympa-malgo utav rädsla för att få IG
yrsa dör typ
yrsa får gå hem. Wöpi. USCH.

mensvärk=baiz
/mensyrsa

Kommentarer
Postat av: Saga

Tänkte ni mensflickor skulle gilla att läsa om när jag tappade min menskopp: )

http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.13173785

2009-11-25 @ 19:43:30
URL: http://metrobloggen.se/ecoholic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0