Mjjaoauu

Tjena allihopa, everybody, tigerkutar som valrossvalpar, bruttor och bröder!
Sitter och lyssnar på "ta mère" som jag, mensmaja och en tovig flicka har skrivit, vi har i alla fall hittat melodin, texten och ackorden hehe, den är rätt så bra, FAKTISKT, lite mer.. punk nej, men hårdare än menslåten, dessutom är den skriven på franska, finska och svenska haha.
I alla fall- jo, det var så att denna helg var jag på kurs. VAD TROR NI HÄNDER?! Jo, just det, det röda havet började bölja i mina trosor..

Nej förresten.. nu ljug jag.. det är skitskumt, det är mer pyttelite flytning med en röd nyans. Det är ganska fancy. Antar att jag har ätit för lite av några ämnen eller att jag har svininfluensan som gör att jag faktiskt inte får FORSANDE (eller i alla fall rinnande) blod. Mycket märkligt.
det var allt för mig. hope u are well
/mensvilma

Kommentarer
Postat av: tina

JAG FICK MENS IDAG EFTER FLERA MÅNADER DET VAR SKÖNT NU KAN JAG SE ALLT KLART OCH TYDLIGT

2009-12-01 @ 18:34:57
URL: http://tcharmingman.blogg.se/
Postat av: bittershej

är sjuk. har apmycket plugg. saknar äckligt mycket. på grund av en jävla förkylning kan jag varken träffa någon jag vill träffa, JAG VILL FÖR EN FUCKING GÅNG PLUGGA, men nej, det kan jag inte heller. de som kallas vuxna här hemma bara bråkar.

OCH SÅ MENS PÅ DET??????

2009-12-04 @ 17:49:16
Postat av: Linneah

Finfin blogg :)

Titta gärna in på min och släng in en fråga i min frågestund! :D<3

2009-12-06 @ 23:55:57
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0