Såhär ligger det till, förstår ni

Jag har dom senaste dagarna (såklart) tänkt att "hmm, borde inte röda floden besöka mig snart? Jag borde kolla på bloggen när jag sist hade mens!", och mycket riktigt, även om jag glömde kolla så vaknade jag i morse och hade jävligt ont i magen. Inget mens i trosorna i alla fall (!!!!!!!!!11), men jag har ju sen bara typ tre bindor kvar. Och det är för kallt och jag är alldeles för lat för att jag ska vilja gå hundra meter tvärs över torget till affären, wihoo.
Lite illa att jag ska behöva inleda jullovet med mens, bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jävla idiot yrsa vafan lär dig att byta kategori blir fan arg på riktigt GODFUCKINGNATT

2009-12-18 @ 16:21:23
Postat av: yrsa

MEN DET LÄR JU INTE SPELA NÅGON FUCKING ROLL EGENTLIGEN EFTERSOM ATT JAG ÄR DEN ENDA JÄVELN SOM BLOGGAR? hej jag heter ebba och jag har DAMP

2009-12-19 @ 11:05:23
URL: http://metrobloggen.se/coeur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0