Något som gör mig förvånad....

.....är att det ändå är så pass många som reagerat med att vi är underbara och att det är kul att vi skriver om det. Jag tycker faktiskt inte att det är sådär jättekonstigt eller cräzy. Jag och mina vänner diskuterar mens ofta, det är ju någonting jag och alla tjejer faktiskt har gemensamt= världens bästa ice breaker i tjejers sällskap. När man var 12-13 år var det väldigt tabu att snacka om mens eftersom att vissa hade fått den och vissa väntade fortfarande, nu är det världens naturligaste sak för mig. Jag blir inte förvånad om någon av mina kompisar börjar snacka om sitt blodbad där nere liksom..

Förvånad Ebba (känner att det är dags med lite bilder på mensbloggarna liksom)

I alla fall, jag har ju trott att jag ska få min mens hela den här veckan, men den verkar inte anlända. Antar att den kommer nästa vecka istället. Har dock haft lite skumpig mage hela dagen, som jag brukar ha innan jag får mens. Men det berodde nog bara på maten eller något liknande. Det är jävligt jobbigt att så fort magen reagererar på ett sätt som den brukar göra när man ska få mens så går man runt och är paranoid hela dagen. Nu får det vara nog med det, ska försöka räkna ut när mensen ska komma lite bättre kanske, är så jävla dålig på att hålla koll..
Smell ya later folks.

Kommentarer
Postat av: maria

prova libresses hemsida! libresse.se

där kan man få det uträknat och få sms-påminnelser om både pms och mensen.

2009-08-20 @ 22:14:32
Postat av: Anonym

Gör som jag, räkna fyra veckor framåt i en almanacka första dagen ni har mens :) Då vet man liksom alltid nästan precis när den kommer dyka upp (om man är regelbunden, då)

2009-08-21 @ 11:28:22
Postat av: Anonym

Och markera den dagen då, alltså...

2009-08-21 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0