MIN FÖRSTA MENS

Äsch, nu ska ni få veta om min första mens. Jag fick den på höstlovet i sjuan, alltså 2007. Nu vill ni säkert ha någon pinsam historia, men min första mens var helt jävla ünderbar. Jag var och tränade med mamma, när jag kom hem så eh ja, SÅG JAG DET. Men det var rätt brunt så jag tänkte vafan, det kanske bara är lite typ... bajs... hehehe... hehehehe.  Så jag åkte till ikea senare på kvällen med mamma, tror jag la lite toapapper i trosan för att vara på den säkra sidan. När jag kom hem hade jag fått lite mer. Så jag vandrade ut till min ömma moder i köket och sa: Ehh, jo. Jag tror att jag har fått min mens! Min mammas reaktion var typ, åååh nej, stackars liten.

Men på den vägen var det. Det hela var i alla fall sjukt optimalt. Eftersom att mina föräldrar är skilda så skulle det varit lite jobbigt om jag varit hos min pappa, tycker jag i alla fall. Men nu fick jag den under ett lov med bara min mamma hemma! Ibland har man tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0