mensmajsn

Till att börja med..MENSMAJA LÅTER SOM ETT SKÄLLSORD! Men det är det INTE.
Så..min mens..jo vissa här vet hur jag fick min mens (PIANOSTOLEN!!!) den historien tänker jag inte berätta idag. Jag fick den när jag var ungefär 12-13 år och jag blev ledsen när jag fick den, jag vet inte varför, kanske för att det var i pinsamt läge.
Den kommer sådär var tredje månad och är knappt någonting märkbart, jo just det, min PMS, den är svår. Men finns det någon perfekt PMS? Nej.
Jag har inte haft min mens på ett tag nu, men det märks väl några dagar innan antar jag. Det som oroar mig är att min nya klass inte känner till mitt svåra PMS-humör. Well, good luck with that.
Nu ska jag gå och oroa mig över min mens lite.
CYA
mensmaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0