Menshanna i huset igen

Medans resten av mensflickorna ligger och ojar sig i bakfylletrauman så sitter jag,menshanna, här och...har körtelfeber! Eller ja, farbror doktorn befarar att det är det jag har iallafall. Att ha mens och 40 graders feber samtidigt är jätteroligt.  (vill inte riktigt gå in på alla detaljer om hur fel det kan gå när man inte har alla hästar i stallet ehm såattsäga).

Nog om det! Jag måste dela med mig för omvärlden om hur extremt mycket jag provoceras av att "ain't gonna let nobody"-videon finns på våran blogg. Typ: nej men titta, en massa snygga kvinnor lämnar sina vardagssysslor för att...marschera! Se så målinriktade de ser ut! Wow, det är nog något riktigt viktigt på gång!! Nej men!! en...binda! En binda som är formad efter rumpan även fast det ligger noll logik i det! hurra!!!

Förlåt älskade Vilma. Du vet att jag håller med dig gällande de flesta saker och ting. Men här var jag bara tvungen att SÄTTA NER FOTEN OCH SÄGA NEJ!!!!11

Jaja. Nu ska jag gå och dricka lite citronvatten och ta en dusch. Puss och kram och fred på jorden!

yours truly,

menshanna


Kommentarer
Postat av: mensvilma

DEN ÄR JU EXTREMT ROLIG! Det är ju jättekul att de börjar marschera!! Dessutom är det inte själva videon, LÅTEN, den är underbar, dessutom är den fan den bästa mensreklamen som finns!

2009-08-22 @ 15:51:30
URL: http://ladylay.blogg.se/
Postat av: menselin

hanna, du är medveten om att man får körtelfeber av att hångla med någon som har körtelfeber..............................

hehehehhehehhhh jag vet vem vi ska döda :D

2009-08-22 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0