Mensgäst om menssex

Det ramlade precis en festlig historia i kommentarsfältet om menssex (något Hanna och Elin tycker är...väldigt roligt) från en söt anonym. Vet inte hon vill ha den publicerad, men så länge:

Min pojkvän är nog ett av de få undantag bland alla killar med mensfobi.

I början gillade han det inte alls, då jag alltid hade såna humörsvängningar och självklart eftersom vi inte hade sex i några dagar. Men sen en dag var han så pass upphetsad (eller sexuellt frustrerad kanske?) att han började tjata om att ha sex trots att jag hade mens, så tillslut gick jag med på det, och tänkte att det är ju inte mig det skadar! Det är ju han som får blod på snoppen.

Hur som helst så verkade han inte tycka att det var så farligt.
Efteråt så såg det dock ut som om vi hade sysslat med någon sjuk BDSM, då både lakanet, väggarna och vi själva var halvt täckta med blod.

Så nu har jag delat med mig av min smått vulgära menshistoria, hoppas ni gillade den!

Tack! Om du av någon anledning vill ha bort den så säg till. Lycka till och frossa satan i menssex medans du kan (uppmaning till alla menserz)!

Kommentarer
Postat av: Peter

Menssex är skönt! Lite blod har aldrig skadat, vi brukar ha det ofta dock inte första dagen pga smärtor hos tjejen

2010-04-02 @ 12:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0