Björn om tampongskaffarskräck

Björn hörde av sig i kommentarsfältet om TSS(tampongskaffarskräck):

Som en man med TSS, så måste jag få förklara mig (vilket ju ni söker efter, hoho, vad tur!).

Jag skall förklara, i tre steg, vad som händer i en killes huvud (det är ungefär 256 steg, men, som sagt, så skall jag försöka korta ned det);

#1; Vi står där, håller i tampongerna, bindorna eller liknande BLODUPPSUGANDE (vampyr-material, som jag kallar det) saklisaker, skakar i knäna för att vi vet att, om vi är för sena, eller inte kommer hem med rätt, då får vi någon som står och tittar på en, om jag skall försöka beskriva det; döden självs ögon, med ångests röst och hemskhetens personlighet och tvingar en att vända om och köpa nytt. Så, basically - det är the fear of the unknown, blandat med en extrem skräck för ... ja, alltså - er.

#2; Vi killar känner att; blöder man, i en vecka, då skall man fanimej dö. Det skall inte gå att blöda i en vecka utan att dö. Om en KILLE skulle blöda i en vecka, då SKULLE han dö. Dö. Död. Usch.

#3; Ert humör (vilket jag nästan tog upp förut) blir så roligt. Man kan verkligen säga VADSOMHELST och det blir ändå någonting negativt (det här låter som skitsnack, och "alla är inte så" blahblahblah, men ni VET att ni blir hemska, det säger ni till och med till alla; "jag har mens, bry er inte om mig"). "Hej, älskling, vad vacker du är idag!"
"VASARU?! kastar knivar med ögonen"
"Jag, alltså ... du är ... vacker?"
"WRAAAAAAAAAARGH!"
Och du slutar existera som en egen person. Man blir typ, Gollum, kryper runt och åter rå fisk, för män lyckas, på något sätt, vara större när det kommer till tunga lyft, men när det kommer till lite blod så blir vi som treåringar. Det är bara att acceptera.

Nu kommer jag säkert ha skrivit en jävla massa konstiga saker, men eftersom att jag är en äkta man och inte orkar läsa vad jag nyss skrev, så får ni leva med det.

Toodiloo!

Haha. Tack Björn. Sjukt trevligt med alla roliga historier som vi fått in i kommentarsfältet och på mensmejlen. Våra läsare verkar så himla festliga. Björn är dock den enda läsaren av manligt kön som vågat höra av sig hitintills. Men vi tvivlar på att vi inte har några andra läsare av manligt kön? Okej visst att detta har blivit en oas för ca 400 mensdyrkande kvinnor om dagen som kan te sig lite avskräckande för vissa. Men kom igen grabbar; vi vet att ni läser! Och då kan ni lika gärna lämna lite kommentarer och åsikter istället för att bara kommentera "ew." på fejjan.

mens 4 life!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Helt underbart skrivet.

2009-08-22 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0