it's here

Idag gjorde mensen sin fruktade men efterlängtade återkomst.
På vägen hem från skolan började det kännas lite olustigt mellan benen ("OKEJ MONIA DETTA GÅR INTE MIN FITTA KÄNS HELT hr8423pu89hfnUHHRE49Jufh49"), det visade sig (såklart) vara mens! Eller, alltså inte "riktig" mens, men sådan där som man har typ dagen innan, som SKULLE KUNNA vara mens och KÄNNS SOM MENS och allt det där, men... det är inte mens. Ni vet.

Självklart (eftersom att jag är tellus mest tursamma tös) så har vi bara några SKITSKUMMA maxi-bindor från Libresse hemma, dom är typ rätt små men JÄTTETJOCKA och grejer och jajaja jag blir bara sur på dom och jag gillar dom inte alls, alltså det är inget fel på dom, direkt men... jag är ändå otroligt fientligt inställd till dessa nyupttäckta bindor. Sådana nymodigheter har jag minsann aldrig behövt tampas med I MITT EGET HEM förut!
Det känns som att bindan ska korva sig när som helst.
Jaja.
Hejdå.
Keep on mensing och så..

Mens=Excellens
/mensyrsa


P.S. denna månad är betydligt märkvärd då min mens FÖR EN GÅNGS SKULL inte är försenad?! Upside down world ffs.

P.S.2 jag har varit jättedeppig hela kvällen, men så fort jag skrev detta inlägget blev det bättre! Wiiie!


Kommentarer
Postat av: lolvisa

hurra för mig jag har för första gången hittat THE SAJT. mkt fin (Y) x]

2009-09-17 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0