sant eller falskt eller va i helvete snackaru om

Satt och kollade igenom lite kommentarer, hittade den här frågan:
"hejsan hade bara tänkt fråga om detta är sant?
att man blir full om man stoppar upp en tanpong i fittan med vodka på?
kan ni ta reda på de och skriva ett inlägg om det hade folket gillar så mkt...
typ överskrivt 
sant eller falskt: sen skriva om de... 
om de funkar FETT BRA FÖR TJEJER SÅFALL (Y)
PUSS HEJ ÄLSKARRRRR ER BLOG!!!!!!!!!!!!!!!"


Hahahahaha, jag kan ju ta reda på det, jag har faktiskt ingen aning för jag har inte testat och har inte hört om någon som testat (HAR NÅGON TESTAT?!) Men som sagt ska jag ta reda på mer fakta! Lite tveksam om det verkar så jättebra alltså, låter lite väl riskabelt.. låter lite onödigt också, ungefär som att stoppa upp i armhålan (som jag hört att vissa har gjort, ingen bra idé kan jag säga, prova INTE) 
Vänta på update bara! Men jag tycker inte att det borde testas.
safety first!
mensmaja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är i röven man ska trycka upp tampongen och jag tror faktiskt att det fungerar :)

2009-09-11 @ 14:57:15
Postat av: Frida

Gud vad det måste svida...

2009-09-11 @ 19:03:47
URL: http://ingenkristall.blogg.se/
Postat av: mensmaja

Ja det måste nog svida och eh röven skulle jag nog aldrig vilja testa, inte fittan heller för den delen!

2009-09-12 @ 17:52:32
URL: http://mensflickorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inte bra att stoppa upp en vodkatampong i varje sej röven eller fittan. INTE BRA INTE BRA INTE BRA.

2009-09-13 @ 18:54:18
Postat av: Knäckehäxan

Nej, definitivt inte bra!!!Det låter helt kucko...

2009-09-14 @ 21:04:25
Postat av: Anonym

jaha, varför inte bara dricka ist för att stoppa upp svidande saker i fittan? -.-

2009-09-15 @ 11:50:18
Postat av: Anonym

hahahaha! bra fråga.

men det går SKITFORT att bli full på det viset. tror jag iaf, för jag har inte testat, hehehe

2009-09-15 @ 13:20:23
Postat av: Anonym

Det fungerar inte i armhålan, det är en myt iaf. I röven och fittan har jag ingen aning om..

2009-09-15 @ 16:48:24
Postat av: Anonym

Inte fittan. Man blir full ganska fort men om man har för mycke sprit så kan man dö. Jag svär på att de är sant! det ska funka i röven oxå men inget av de låter särskilt lockande (:

2009-09-16 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0