ny månad, ingen mens

NY MÅNAD (lite sent men) september!
Ingen mens på tre månader nu, snart borde den komma alltså (som jag skrivit i mitt första inlägg så har jag mens sisådär en gång var tredje månad så då borde det ju vara dags nu?!) Jag tycker det är lite småjobbigt att gå och vänta nu för jag känner min PMS krypa fram ur sitt krypin (ve och fasa!!!)
Lite konstigt är det också att jag en gång i månaden får PMS men inte en droppe mens! Mystiskt.
Men nu får jag gå runt och vara orolig ett tag till, kanske ta ut min pms på nära och kära.
safety first!
mensmaja

Kommentarer
Postat av: jasmine

hej världens bästa mensblogg! Jag har en fråga som jag har gått och tänkt på jättelänge nu, och känner för att lätta mitt hjärta:

Jag är säkert inte den enda som har läst Twillight-böckerna. (det handlar om en vampyr och en vanlig tjej som är kära i varandra) Jag tycker att dom är bra, men det är en sak som inte stämmer. Alla vampyrerna törstar efter hennes blod, och nästan dödar henne när hon skär sig i fingret, MEN VAD FAN HÄNDER NÄR HON HAR MENS?? Liksom, det står INGENTING om det i böckerna. Jag önskar att jag kunde fråga hon som har skrivit böckerna varför hon inte har skrivit nåt om det!? Någon som fattar?

2009-09-06 @ 18:46:58
URL: http://tape.webblogg.se/
Postat av: Senzafine

Bra blogg tjejer, keep up the good work.

2009-09-06 @ 20:01:23
URL: http://senzafine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0