MENS IS IN THA HOUDE AGAIN

Jag tycker verkligen att vi tjejer får höra mycket skit från killar, inte minst "hora" eller "fitta". Nej, hörrni FITTA är inget dåligt ord i sig, det är ett vackert ord på en vacker kroppsdel....PPFFFFF

Nej.

nej.
nej

Därför tycker jag nu att vi tjejer ska börja kalla fitta för HOUSE eller HUSET, inte fitta, slida, framstjärt, HOUSE eller HUSET! Skitbra, det låter liksom hemtrevligt och mysigt!

Förövrigt så kom min mens idag, jag blev faktiskt SJUKT chockad. Det brukar alltid infinna sig en liten svag smärta i HUSET på mig en dag innan jag får min mens (sjukt praktiskt) men ICKE denna gång, idag kom den som ett brev på posten (?)..  Det känns faktiskt inte lika bra som det brukar göra, jag har inte så ont nu men jag mår liksom illa. Men jag ska iallafall ta ett bad nu hade jag tänkt, för att stilla verken. Kanske somanr jag också med lite alvedon i kroppen.
hare! kanin! / mensvilma

p.s KIRA kära syster jag bloggar på ladylay.. tönt.
p.s 2 om ni trycker på "mensvilma" kommer man till min presentation, så borde det vara med de andra.. hehe men ah, kolla annars min kategori i menyraden!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Men jag älskar ordet fitta <3 vi borde ta tillbaka ordet fitta istället för att bara glömma den våta ängsmarken!!

2009-09-22 @ 15:32:10
Postat av: Arla

Heh. Huset. Jag gillar det.

2009-11-08 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0