TÄVLING!!!11

Okej menserz, för att gottgöra min frånvaro har jag nu ägnat dom senaste tio minuterna åt att designa ett finfint tampongörhänge (!!!) och en binda som jag har skrivit lite fina mensgrejer på (den är inte överpimpad för jag är lite short på sånt som jag hade tänkt använda men asså jag har stoooora planer på fina bindor, frukta icke!), som just du just nu har chansen att vinna. Skulle det inte vara ganska flashigt ändå att äga den allra första mensflickorna-bindan, exklusivt signerad av yours truly? Jo jag menar det, tänk vad mycket den kommer vara värd när vi är större än Kissie och vinner en massa priser på blogawards!

Allt du behöver göra för att vinna är att skicka in antingen en riktigt saftig menshistoria, en helt galen mensrelaterad bild (som du själv tagit), eller bara världens bästa motivering till varför just du ska få dom fina priserna till [email protected], och glöm inte ditt namn och adress!

Right, nu följer några bilder på vad ni har att vänta er!


jag börjar med att langa ocharmigaste bilden på örhänget samt mig och min nya sidecut, men alltså kolla bara vad extatisk man blir! Bara av att ha örhänget på sig!



hela kittet jao!


Så tveka inte, skicka in ditt bidrag redan idag!
Tävlingen kommer att hålla på till den femtonde november 2009.

mens=excellens
/mensyrsa

Kommentarer
Postat av: mensmaja

JAG tycker iaf att det är en UNDERBAR IDÉ!

2009-11-06 @ 16:25:31
URL: http://mensflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0