MJAOUUU

Tjena allihopa, everybody, tigerkutar som valrossvalpar, bruttor och börder!
Jag sitter i Ebbas kök och sniffar lim, ett perfekt läge att berätta om min mens som tog slut för några dagar sedan.
Jag var påväg till Paris, vi flög och dagen var fin. Jag känner något bubbla till inuti min fisse, SÅKLART var det mens, jag fick min mens på flygplanet. Den gröna lampan som sa till att man skulle behålla bältet på lyste och jag kunde inte resa mig upp ur stolen. 
PANIK
Jag hade som tur var känningar innan, så jag hade för säkerhetsskull tryckt ner ett trosskydd i mina trosor.
Detta betydde att jag hade mens under HELA tiden jag var i Paris. BULL LÄGE VA?! 
Det som är grejen är att jag alltid får mens när jag ska resa och har resfeber = när jag åkte till Kina fick jag mens på flygplatsen i Köpenhamn, jag kunde inte duscha på 5 dagar, eftersom vil skulle åka tåg till Kina med stopp i Moskva och Mongoliet. ILLA !!!!
adjöss, nu ska jag gå och dränka mig i duschen. eller? hmm..?
hare kanin!/ vilma

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag känner något bubbla till inuti min fisse,"<----------HAHAHAHHAHAHAHHA TOTALLY MADE MY DAY!!!!!!!!!!!!!

2009-11-08 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0