förlåååt

Var hälsade älskade mensfans, förlåt så HIMLA MYCKET för att jag, er fantastiska mensyrsa, har försummat er. Jag har varit väldigt upptagen med skolan (fast vi vet ju alla att det bara är en ursäkt för hur otroligt lat jag är, usch) och jag har bara inte orkat! Insipirationen har dessutom varit som bortblåst...

Hursomhelst ska jag försöka att inte svika er igen, till exempel kan jag berätta att jag inte har haft mens sedan mitt senaste inlägg (som jag inte ens kommer ihåg när det var), men alltså jag antar att den borde komma ganska snart. Hela grejen med mens känns ganska opeppande för tillfället, det är vintermörkrets fel!

Idag har jag vaccinerats mot baconfeber, nöff nöff, jag kan inte röra överarmen.

Förövrigt överväger jag starkt att skapa mig en egen blogg, icke-mensrelaterad om mitt tråkiga liv och min ytterst ointressanta vardag. Det skulle ni allt gilla va?!


mens är excellens
/mensyrsa

Kommentarer
Postat av: claude

men åååhhh denna bloggen började ju så himla BRA och nu uppdaterar ni ju typ aldrig. och var är er design? pepp pepp pepp! mensbloggen poweerrrr! dont let us menzers dåwwnnnnn

2009-11-04 @ 22:58:13
Postat av: mensyrsa

Tack så mycket Claude, som jag sa till någon annan som kommenterade typ samma sak: vi ska ha mensmöte i helgen och brainstorma, och designen är på g, frukta icke!

2009-11-05 @ 00:45:33
URL: http://mensflickorna.blogg.se/
Postat av: Knäckehäxan

Håller med Claude! Nu får ni skärpa er - vi är så himla ledsna nu, alla era devoted fans! Och Maja klart du ska ha blogg!!!

2009-11-05 @ 07:52:18
Postat av: Knäckehäxan

oj, då det var ju Yrsa - klart du ska starta en blogg också!!!!

2009-11-05 @ 07:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0