Klarade jag natten?

Tycker inte ni också att det alltid är lika spännande att kolla efter om det har kommit något slemmigt blod i byxan under natten? Själv tycker jag det är jättespännande, det liksom känns pirrigt i hela kroppen. Det är underbart att ha mens.. men antagligen är jag nog den enda som tycker det här! Men vafan!
Iallafall, jag hade pyttelite blod.. kan man kalla det mens? Alltså.. det var typ.. som en minimal flytning.. hmm.. VAD ÄR FELET?! Min mens har ju inte kommit två gånger på raken innan, ALDRIG! äsch.. det löser sig!

Förresten.. tänk om mensen var.. LILA, det hade varit något, eller hur?

hare! kanin!

/mensVilma


Kommentarer
Postat av: Isabella

tänk om den luktade gott också, det vore nåt. Den kanske skulle uppskattas lite mer då. :)

2009-08-27 @ 17:34:09
URL: http://radioregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0