presentationsrundaN- MENSVILMA HÄR

Mina föräldrar har döpt mig till Vilma Cornelia Bolding, ni kan kalla mig Vilma.
Jag bor med mina 58 sjökossor, mamma, låtsaspappa och två systrar, har numera ingen kontakt med min pappa, ett senare problem, en låtsasbror också japp japp!
Jag bor i utkanten av LOUUND (Lund), mer exakt- Hjärup, det svarta hålet som mensMaja brukar kalla det. Mina intressen är att rida på mina sjäkor, blogga på min andra blogg (och numera SÅKLART i denna), vara med kompisar, fotografera och studera, för vad vore livet utan en bra skola, gott folk?
Min mens är, som jag redan har sagt väldigt, väldigt behaglig, ibland undrar jag nästan om jag inte tycker det är skönare att ha mens än inte. Min mens besöker mig tre dagar i månaden. Hyfsat lite fittblod rinner under dessa dagarna ut ur min SNIPPA + jag har inte mensverk eller PMS (vad jag har märkt). SÅ.. jag tror att jag är den i denna bloggen som har den snällaste och gulligaste och puttinuttigaste mensen av oss (förutom Olle, men gnata på Olle, den kommer, jag lovar!)

Och juste, jag är halvfinsk, går på en sjukt cp skola. Är så aktiv i Ung Vänster som jag orkar för stunden. Spelar gitarr sen 3-4? år tillbaka och hoppas på bandbildning inom en snar framtid.

det var väl.. DET



hare! kanin!
p.s om ni vill veta vem som skrivit vilka inlägg KOLLA KATEGORIN, där finns t.ex mensvilma och mensgäst och sådära

p.s2 Ett tips till er som faktiskt lider av mensens extrema smärtor, prova att ha en laptop på magen, kirrar dödsskönt i kistan eller någeet..


Kommentarer
Postat av: anonym

haha fyfan, JAG ÄLSKAR ERAN BLOGG! :D

2009-08-22 @ 16:02:15
Postat av: ebba kj

fin blogg!!! :)

2009-08-23 @ 21:27:13
Postat av: Kira

Fan vad skojsiga ni är...hmm skriver inte så mkt på din egen blogg va?

2009-09-04 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0