menshanna in da housseeee

hejhejhej mensvänner.
idag så fick jag mens, klockan tio som vanligt
denna mensen kom mycket olyckligt, då jag i ungefär en månad sagt att jag har mens på idrotten för att slippa simma. idag så hade jag faktiskt tänkt vara med men så kom den och VAD SKA MAN GÖRA? hehehe

egentligen så har jag aldrig fattat varför tjejer INTE kan simma när de har mens? det är väl inte som att tampongen börjar läcka såfort man går ner i vattnet? men tydligen så tror alla gympalärare det.

förövrigt så har jag haft fruktansvärd pms mina senaste tre mensperioder. jag fattar inte varför man skämtar om pms över huvud taget faktiskt. jag blir så himla himla ledsen innan mensen, det är inte roligt alls. vet någon vad man kan göra åt det?
PLUS att jag just nu denna måndag är finnigare än jag varit i hela mitt liv. DUMMA MENS.

nu ska laga lite choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0