synkattttttt

Okej, jag vet att menscykeln brukar synkas med dom man umgås mycket med, men vafan, lite skumt är det väl ändå att jag och ebba fick mens på exakt samma dag, lika länge, två månader i rad?
Den här månaden är min mens dock lite mer synkad med hanas, jag fick min en dag efter henne, men vi har diskuterat detta och kommit fram till att ebba förmodligen får sin mens snart. kanske idag. vem vet?
Jag har mens just nu, och om jag känner mig själv rätt så kommer jag ha den till på torsdag, eller förhoppningsvis onsdag. Än så länge har jag i alla fall sluppit mensvärken, så vafan, så farligt är det ju inte.
En annan rolig grej är att jag har ett paket OB Fleur från typ sjuttiotalet, hahaha. Väldigt fint.
mens är excellens
/mensyrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0