trosskydd på tak .. tak på trosskydd

Förlåt för jävligt seg uppdatering, men jag antar att alla har varit upptagna med sitt men eftersom jag är sjuk så sitter jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag kan ju inte skriva om min egen mens, för den har jag inte (och den är inte efterlängtad precis) nä men hmm.. vill någon liva upp min tillvaro med lite trevliga röda, blodiga, fläckiga menshistorier såhär i sjuka tider?

Förresten måste jag berätta en väldigt rolig sak:
Vi hade haft lite folk uppe på min takaltan i helgen och nästa dag när jag kommer hem från Vilma (sov hos mensvilman) så tog mamma med mig in i köket och pekade ut genom fönstret, där låg ett trosskydd på grannens tak (ja vi har utsikt över grannens tak från köksfönstret). Väldigt skumt tycker jag, vem är denna person som slänger ner TROSSKYDD från tak eller fönster. Mamma trodde förstås att det var vi men sådana dumheter håller inte vi på med! Varför slösa trosskydd på sånt? Men men jag ska klura på det ..!
safety first!
mensmaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0