running through the mens-soon (hehe... heh)

Okej, så, jag vet att mitt förra inlägg också handlade om att jag fick damp utan anledning (fast det var ju då faktiskt inte PMS), MEN okej igår hade jag, utan anledning, damp. Och jag menar inte såhär att jag gick runt och var lite putt och hakade upp mig på smågrejer, utan jag menar typ att folk sprang iväg från mig och vrålade "varning för mensmonstret!"
Eller alltså... okej det där hände ju inte egentligen, MEN DET BORDE FAN HA HÄNT, för jäääävlar vad aggresiv jag var igår.
Jag misstänker lite smått att jag, på grund av mitt jävliga humör, kan ha pajat inte en, utan typ FYRA olika kompisrelationer, och jo ja jag gjorde ju ett jävligt bra första intryck på alla andra om man säger så, lixx. 
Jag klargjorde dessutom för x antal vänner hur mycket jag hatar dom och önskar att dom dör på julafton, innan dom ätit julbord och öppnat paketen.

Vilket jävla helvete alltså, och eftersom att jag PMS:ar i en hel fucking vecka så är det bara att vänta tills det går över.

Fast under tiden kan ni ju för säkerhets skull typ såhär låsa alla dörrar, stänga alla fönster och till största möjliga mån undvika att gå ut, och sen kan ju jag (bara för att jag är SÅ JÄÄÄÄVLA snäll) skriva en varningstext i pannan.

mens = excellens
/mensyrsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha... jag känner igen mig i det där. så beter jag mig ganska ofta när jag har pms... tur att folk som känner mig har lite överseende med mitt pms/mens humör. du är inte ensam i det!

2009-09-05 @ 19:15:35
Postat av: mensfrida

När jag åkte buss från skolan häromdan såg jag en bil som hade bokstäverna "PMZ". Det tyckte jag var lite sött.

2009-09-05 @ 20:43:06
URL: http://ingenkristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0