there are two things I love in this world, everybody and television

TJA ÄLSKADE MENSARE jag är sjuk som ett jävla anus och min mensvärk är fan inte nådig, och ja jag har rätt att svära så mycket eftersom att jag är på jävligt kasst humör. Jag tröstar mig med Ben&Jerry's och teve (I lurb yew tv!), och bloggar om min hemska situation på metrobloggen.se/coeur, min andra bajsiga blogg och NU ÄTER KATTEN MIN GLASS D:<<<<< schtygg katze!
Hmmmmmmmm jag hade mensverk redan igår kväll men då hade jag ingen mens! Galet va? Okej nu ska jag försöka hitta en fungerande mic så att jag kan videoblogga.

P.S.  I <3 Glee

mens=excellens
/mensyrsa


Kommentarer
Postat av: roberta S

man har rätt att svära hur mycket som helst om man har mensvärk, man har fan rätt att mörda någ.. nej men iallafall bränna ner ett hus.



vilken sorts ben&jerry? själv är de chokladiga varianterna mina favoriter vid mens.

2009-11-20 @ 18:45:45
URL: http://roboctopus.blogg.se/
Postat av: Nattens bibliotek

Vet ni varför bindor har ett bäst-före-datum?

2009-11-22 @ 21:07:00
URL: http://nattensbibliotek.wordpress.comm
Postat av: Anonym

Nattens: Ingen aning, säkert för att dom onda menskyddsbolagen ska kunna tjäna mer pengar ELLER

så kanske klistret fuckas eller något jag vet inte



Roberta: Chokladigt is the shit, Half Baked var det den dagen!

2009-11-23 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0