Menselin här

Hej allihopa. eftersom ingen tar initiativet att skriva första inlägget så gör jag det.
I den här bloggen har vi tänkt dela med oss av våra mensanekdoter och mensskräckhistorier och så vidare.

Jag heter iallafall Elin och har väldigt konstig mens. Senast den kom så hade jag mens i två veckor och då var det fyra månader sedan förra mensen. Innan det gick det bara några veckor mellan. Den är helt enkelt väldigt oregelbunden.
Jag fick mens i februari 2008, alltså när jag var fjorton år. Jag har inte speciellt mycket mensvärk, men som de flesta tjejer får jag enorma humörsvägningar före och under mensen.

nu har jag inte tid att skriva mer, men to be continued!



/menselin

Kommentarer
Postat av: Dire Pedobear

gravid+missfall?

2009-08-18 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0