Väldigt mycket gästmens

Jag har alltid varit väldigt avundsjuk på alla tjejer som har lite mens. Eller typ normal mens. Ibland har jag STÖRT mycke mens så det typ blöder igenom. Men det värsta va ändå när jag på min pappas femtioårsfest råkade doppa min exklusiva, nyinköpta designerblus i trosan när jag kissade. Fläcken blev ungefär som en tjugolapp OCH DEN GICK INTE BORT. Vi var på ett slott 10 mil hemifrån och hade nada att byta med. Jag vetefan hur jag vågade gå ut  .. Sen finns det ju en hel drös med dekadenta historer om hur jag blodat ner hela min sängbotten, som min mycket buttra fader fick äran att tvätta ..
 
mycket mensiga hälsningar
 
mensfrida

Tusen tack för din historia, Frida! Både menselin och menshanna är dock sjukt nyfikna på hur i helvete denne mensfrida hanterar mensen när det kommer så mycket att man kan väta ner en hel sängbotten? Mensfrida är mycket välkommen att höra av sig igen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0