Mens it

Guess what, peeps? Min mens anlände just! Några allmänna reflektioner om augusti månads lingonvecka:

•Sjukt synd att jag fick den klockan tio på morgonen den sista sommarlovsdagen. Det hade varit mycket festligare om den hade börjat rinna imorgon under uppropet på första dagen i gymnasiet.
•Finns det bäst före -datum på tamponger? När jag rotade efter plåster i badrummet en varm sommardag i Juli fann jag ett paket o.b. från 1996. Det står ingenting om hur länge de kan förvaras. Fast i och för sig så kanske o.b. inte tar för givet att man...eh, går omkring och sparar sina mensskydd. I vilket fall så tänkte jag vara försökskanin för dessa 13 år gamla tamponger. Det känns sjukt spännande med en tampong direkt från det ljuva nittitalet. Typ timetraveling!! Anyways: Om jag råkar dö så vet ni varför.
•Mina (och antagligen resten av Lunds ungdomars) planer på att supa skallen av mig på fredag då Familjen spelar på Malmöfestivalen är förstörda då jag kommer ha kroppen full av smärtstillande pga. mensvärk. Damn it.

För övrigt så jobbar vi med en fin design till mensbloggen och är sjukt peppade på att passera alla mensförnekande flickor som Nio till fem, Desirée Nilsson, Alex Schulman och Blondinbella i besökarantal.

Love u all!! Puss och kram och fred på jorden!

Kommentarer
Postat av: Ma

Skit va coolt 1996!!!! Skulle lätt provat den och se om den fungera, du borde spara den till erat framtida mens-museum, skulle lätt betala för det!! XD

2009-08-19 @ 12:01:10
URL: http://thedancingflies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ehm, fjortis!

2009-08-20 @ 22:27:00
Postat av: .

jag gillar er blogg väldigt mycket men en sak, alex schulman, sen när är han en flicka?

2009-08-21 @ 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0