the period makes a come-back

MIN MENS DÖK UPP IGEN!!! Detta har ALDRIG hänt mig innan!!!!
För ett tag sen var min mens försenad EN VECKA, men det har bara varit så tills nu, och NU, nu kommer den inte försent, nu kommer den 3 veckor för tidigt, AAAAHHHHHH döda mig?!?!?

fast det ÄR faktiskt ganska nice med mens, me like. Fast uschki puscki på den kletiga känslan som man kan ha om man använder trosskydd, som jag gör just nu. Ja, ni vet ju hur nice min mens är, regelbunden (trodde jag !!), varar i tre dagar, ingen mensvärk och inte mycket blod alls, därför kan jag ha trosskydd HEHE jag är best.

och sen skulle jag vilja svara lite på vad en fundersam kille undrade här i bloggen:
Om vi tjejer som har regelbunden mens skriver upp detta i en kalender- personligen behöver inte jag det, det brukar oftast vara lätt för mig att hålla koll på den, man kan ju räkna ut vad t.ex 30+26 är.. det jag menar är att i mitt fall kommer min mens 26 dagar efter min förra mens sista dag! Men om man känner sig lite osäker kan man ju alltid ha ett litet alarm dagen innan? Eller vad tycker ni?
hare! kanin!
/mensvilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0