säg hej till MENSELIN

Yo menzers,
jag tänkte fortsätta presentationsrundan, bättre sent än aldrig liksom. Jag heter som ni nog uppfattat Elin. Jag bor i en liten skithåla som är döpt till Dalby som ligger sisådär 15 minuter från Lund. Jag har en mamma en pappa och en lillebror. De tycker det är skitfestligt att jag är med och skriver i en mensblogg. Dock såg min bror jävligt skräckslagen ut när han kom in i rummet och såg att jag satt och ritade blodiga bindor på datorn (som är tänkta till designen som jag ska fixa så snabbt jag kan, så att vår blogg även blir estetiskt tilltalande).
Jag har som sagt väldigt oregelbunden mens, den får väldigt långa uppehåll lite då och då och är allmänt oberäknelig. När jag väl har mens blöder jag väldigt lite och har inte jättemycket mensvärk, men jag känner mig dock alltid väldigt utmattad och deppad.
Mer egentligen ganska tråkig fakta om mig: Jag har precis börjat ettan på carl adolf agardh gymnasiet i Lund, medialinjen inriktning fotografisk bild. Jag är med i Ung Vänster (och har ganska ofta mycket att fixa, därav lite ojämn uppdatering här, tur att jag har mina små menssystrar med mig!).
Fråga om det är någonting annat ni vill veta om mig och de andra mensarna!
såhär kan jag förresten se ut ibland. typ när jag sitter vid datorn och bloggar eller när jag sitter och tycker att photo booth är nice att posa framför:
(och sista bilden ska demonstrera hur mensdepp känns.)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fan vad bra att du e me i ung vänster! :) Jag är själv medlem i ssu!

Jag vet, har ingenting med mens att göra, men va bara tvungen att skriva det! ;D

2009-08-24 @ 13:44:56
Postat av: elrond

menmen, var det inte mens, och inte vänster-politik vi skulle diskutera här, eh?

2009-08-24 @ 22:00:47
Postat av: elin

rätt uppfattat, elrond. bloggen handlar om mens, men detta inlägget är en presentation av mig och ingenting annat..

2009-08-25 @ 10:47:59
URL: http://mensflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0