menskorvar?

Fick ett mejl av Isabella, en som några av oss känner, innehållande en minst sagt ovanlig idé:
"hello mensflickorna:D menskorvsflickan här issa med andra ord ;) jag har ett förslag för alla sönderrinnande brudar där ute.. vi uppfinner ett piller man stoppar upp i sin lille vagina som gör så att blodet bilr en tjock korv som man krystar ut i slutet av veckan. jag menar hur praktiskt är inte det? ingen rinnande och man slipper pinsamma och stressade situationer! puss hajjjj<3"  
Så, vad tycker ni? Jag tyckte det var en sjukt rolig idé iaf, haha, fint!

Kommentarer
Postat av: Isabella

fett bra haha :)

2009-08-29 @ 18:20:55
URL: http://radioregn.blogspot.com
Postat av: isabella

haha yeyeyy

2009-08-29 @ 19:11:00
Postat av: isabella

fett smart av mej :D

2009-08-29 @ 19:11:30
Postat av: emma

Jag tänkte på det där när jag läste det och kom fram till att det inte är så optimalt. Hur vet man då att man har mens? Hur skulle fenomen som mensvärk/pms funka i det sammanhanget? Nej, jag vet inte riktigt med det där.

2009-09-01 @ 18:40:28
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan hade bara tänkt fråga om detta är sant?

2009-09-02 @ 18:42:09
Postat av: flicka som har mens

hejsan hade bara tänkt fråga om detta är sant?

att man blir full om man stoppar upp en tanpong i fittan med vodka på?

kan ni ta reda på de och skriva ett inlägg om det hade folket gillar så mkt...

typ överskrivt

sant eller falskt: sen skriva om de...

om de funkar FETT BRA FÖR TJEJER SÅFALL (Y)

PUSS HEJ ÄLSKARRRRR ER BLOG!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-02 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0