Jag lever hellre i ovisshet

När jag sa att jag borde bli bättre på att hålla koll på min mens så var det såklart någon som tipsade om någon sida där man kunde räkna ut när den skulle komma och så. Visst, det är säkert smidigt. Dock känner jag en rätt stor lockning till att leva i ovisshet. Det finns faktiskt en spänning i att inte veta när ens mens ska komma. Om man inte räknar så förlorar man liksom helt tidsperspektivet. Brukar ta ungefär en timme för mig att komma fram till när jag hade mens senast. Det är spänning i vardagen! 

Märker förresten att det har varit rätt dålig uppdatering idag, men tror att den kommer bli bättre, då vi alla nog haft mycket att göra idag. Fortsätt läsa, kommentera och maila historier! Ni är så himla underbara och jag tror faktiskt att vi alla är väldigt chockade över hur många som hittat hit efter bara tre dagar. Ta hand om er och mensa på!!

se yaaa
MensEbba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0