haterz

Vi förstod väl egentligen redan från början att det skulle bli såhär.
Många tjejer (och några killar) lär uppskatta mensflickorna, förutsatt att dom hittar hit, men det måste ju tydligen alltid finnas någon som kan förstöra det roliga. Jag kan tyvärr avslöja att glädjedödarna ofta är våra egna vänner. Idag har jag, av killkompisar vars namn jag inte tänker nämna, fått kommentarer som till exempel "fyfan vilken vidrig blogg, ingen kommer vilja läsa det där" och "nu har jag läst din ÄCKLIGA mensblogg, och jag har aldrig varit så ÄCKLAD i HELA MITT LIV". Dom ska föreställa mina vänner.
Så nu lyder frågan:
vad är det egentligen med killar och mens som inte går ihop?
Visst, okej, jag förstår att det är äckligt för att det är typ slem och blod som kommer från ens vajayjay, men det är ju äckligare för oss än för dom? OCH VI STÅR UT MED DET. Förfan, bit ihop killar. Mens är ju knappast mer motbjudande än typ sagge.

Mens = excellens!

/mensyrsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA fan vilken sjuk blogg, vilken idé ahhaha jag älskar det

2009-08-18 @ 20:33:36
Postat av: Anonym

Orka folk som har noll humor. Keep it up! hahahaha

2009-08-18 @ 21:30:40
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var ragnar, nu sabbade jag!

2009-08-19 @ 02:54:54
Postat av: Anonym

Dom är ju bara avundsjuka på oss blodiga människor! Det är ju uppenbart!

2009-08-27 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0