Gästmenseri

Hej darlings. Här följer den första gästmenshistorian. Inskickad av Tina som är Ebbas klasskamrat:

jag var TIO!!! TIO ÅR. skulle fylla elva i april. det var februari. jag minns att min mamma, hennes kusin och syster var i paris och skulle komma hem om några timmar. pappa och mormor var hemma. jag gick på toa. upptäckte blod i trosan. misstänkte typ att det kunde vara något annat. blev lite rädd. ropa på mormor. som ropade på pappa. som ringde mamma. som sa det till sin släkt. som kom hem och bjöd mig på te och kaka. jag kommer från iran, och antar att det är så man firar det där. vilket är lite konstigt då det är typ världens mest sexistiska land. jag blev dock fruktansvärt ledsen. enda tjejen i min klass med bröstvårtor och höfter. dessutom skulle jag inte få växa så många cm till.

nu hinner jag inte skriva mer. har dock mycket mer snuskigt att berätta om så återkommer nog. älskar er blogg btw!!!

Tack Tina!

Kommentarer
Postat av: mensebba

duktig tina, kom med fler historier people, we need them!

2009-08-20 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0