Den mänskliga rättigheten att förakta mens

Jag har full förståelse för alla haters är ute. Om jag var kille skulle jag mobba varenda kvinnodjur i min närhet för deras lingonveckor. Det är ju jätteroligt med blod i fittan och att behöva gå med små miniblöjor. Och så är det ju, praktiskt taget, skitäckligt.

Jag respekterar verkligen era mens-känslor, samtidigt som det uppenbarligen finns någon mystik och nyfikenhet kring mens som fått 60 facebookvänner att klicka på Yrsas länk.

Ärligt talat tror jag denna bloggen behövs för menskligheten. Vi har alla cravings för att lufta våra känslor om mens på något vis. Och varesej ni är rädda för mens, tänder på mens eller ÄR mens så är det eran mänskliga rättighet att framföra dessa känslor. Så känn erför guds skull inte hämmade! Go crazy i kommetarsfältet, darlings!

puss och kram och fred på jorden

ps. Fast det är ganska onödigt att mobba oss, i ochmed att vi liksom mobbar ut oss själva här.


/Hawna

Kommentarer
Postat av: yrsa

väl skrivet, Hana!

2009-08-18 @ 21:14:39
Postat av: jassi

åh, jag fullständigt älskar eran blogg! klockren! här sitter jag med mensvärk som gjorde att jag fick en andledning att skippa skolan! :D

2009-08-19 @ 10:36:03
Postat av: yrsa

jassi: vi mensflickor lider med dig!

2009-08-19 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0