Dagens fråga

Kissar ni utomhus när ni har mens?
Okej, jag vet, ni kanske är så pryda att ni aldrig kissar utomhus. Men ni där vana utekissare som springer in i ett buskage någon gång då blåsan inte längre håller, gör ni det även när ni har mens? Jag började fundera över detta när jag och menshanna skulle kissa utomhus igår. Jag var i ett extremt behov av att lätta på blåsan, men kände mig inte så förtjust i tanken av att stå där och hålla på med tampongsnöret och så.

SÅ vad säger ni? Är det något ni kan tänka er att göra eller kniper ni ihop?


Kommentarer
Postat av: R

Kniper igen!

2009-08-25 @ 19:31:42
Postat av: Evve

Knip!

Annars har jag inga problem med att kissa ute (Okej, lite dolt sådär dårå.) men när jag har mens, nejtack.

2009-08-25 @ 21:55:20
Postat av: Josefine

Jag har inga problem med det alls.

2009-08-25 @ 21:57:10
URL: http://matchesyoureyes.blogspot.com
Postat av: Anonym

inte när man står och fibblar med tampong, men med binda, no doubt!

2009-08-25 @ 22:10:49
Postat av: Mensrebecka

Jag kissar definitivt även fast jag har mens. Antingen är det för att jag har världens minsta kissblåsa och måste kissa precis hela tiden eller för att jag gillar att kissa utomhus, man känner sig så öppen och en del av naturen då!

2009-08-26 @ 09:47:20
Postat av: menselin

jag kissar ute när jag har mens! jag kissar ALLTID ute! att kissa ute gör mig lycklig!



(fan vad jag överdriver)

2009-08-26 @ 16:26:32
URL: http://mensflickorna.blogg.se/
Postat av: E

ja för tusan! kissa bör man annars dör man, kissa gör man ändå dör man.

2009-08-26 @ 17:23:57
Postat av: agnes

jag gör det absolut! när min kompis (som jag starkt misstänker är mensrebecka ovan eftersom jag tipsat henne om den här bloggen och även hon har fäst sig vid den) hade kalas på sin båt var jag och en annan kompis menzkamrater och hade alcogel och allting så vi skulle kunna fippla med tamponger och sånt utan att känna oss supersnuskiga. det gick så bra så!

2009-08-26 @ 18:49:40
Postat av: mensmaja

haha WELL PREPARED agnes och mensrebecka!

som jag säger det

SAFETY FIRST!

2009-08-26 @ 19:23:00
Postat av: M i c k a

jag är nog pryd, för jag klarar inte att slå en drill ute. :P jag vill ha en bekväm toa med mjukt och fint muggpapper ;D

2009-09-02 @ 12:26:10
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0