bindor=dekoration

Någon gång innan sommaren tror jag att det var, så var det någon som hade klätt in en lyktstolpe i bindor borta på Backarna, genom att sätta fast bindorna med den klistriga sidan. Vi skrattade så vi höll på att dö varje gång vi gick förbi.
Och det roliga är att dom försvann liksom inte, dom satt på den jävla lyktstolpen i flera veckor! Kanske för att ingen vågade ta bort dom.
Men min poäng är att... okej, jag har ingen poäng. Men man kan ju alltid använda mensskydd som något annat än mensskydd. Fryser du om orönen? Gör öronmuffar av dina bindor! Gör örhängen av dina tamponger! För fan, nästa gång du ska bädda din säng, KLÄ DEN I MENSSKYDD ISTÄLLET! Mer mensskydd till folket!

mens=excellens
/mensyrsa

Kommentarer
Postat av: Agnes

När jag gick i högstadiet så fanns det en tjejtoa där det fanns gratis tamponger och bindor. Den försvann dock efter att någon valt att tapetsera väggarna där inne med använda bindor...

2009-08-21 @ 16:19:42
Postat av: Isabella

haha fett smart!

2009-08-21 @ 17:01:59
URL: http://radioregn.blogspot.com
Postat av: Ma

Man borde klä in stolsdynor med mensskydd!! Mycket mjukt och bekvämt skulle jag tycka i alla fall ;)

2009-08-21 @ 17:11:16
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar älskar älskar er blogg, så jävla klockren

2009-08-21 @ 17:20:52
Postat av: yrsa

agnes: ja, det finns en sån toa på min skola också. Men den "uppdateras" liksom aldrig, så det finns bara stringbindor! Och det är ju inte som att ALLA ALLTID har BARA stringtrosor vadfan. Mensskydd borde vara gratis.

2009-08-21 @ 17:24:56
Postat av: Sara

haha jag och en kompis satte fast trosskydd på massa lyktstolpar i vårat kvarter för några år sedan och skrev massa saker på dem med spritpenna, de satt kvar i säkert ett halvår! :P Jättemysig blogg ni har förresten! :)

2009-08-23 @ 02:51:20
URL: http://saramattsson.blogspot.com
Postat av: Mens langare

Det var jag som satte dit dom..

2010-02-11 @ 13:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0